tag:blogger.com,1999:blog-4901448561063635748.post8575748741263733065..comments2023-10-30T12:22:17.659+02:00Comments on Tobaccorri: ΕΚΘΕΣΗ: L’Enfer de la Bibliotheque. Eros au secretdimzahttp://www.blogger.com/profile/15413789643727538234noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-4901448561063635748.post-82764522164488159142007-12-31T09:11:00.000+02:002007-12-31T09:11:00.000+02:00Αν εξαιρέσει κανείς τις μελέτες για τη σεξουαλικότ...Αν εξαιρέσει κανείς τις μελέτες για τη σεξουαλικότητα του M. Foucault, έχουν περάσει πολλά χρόνια μέχρις ότου νεόι ιστορικοί ασχοληθούν με το θέμα του ερωτισμού. Πρόσφατα κυκλοφόρησε το βιβλίο του Robert Muchembled, Ο οργασμός και η Δύση. Ιστορία της σαρκικής απόλαυσης από τον 16ο αιώνα ως την εποχή μας, που σχετίζεται με τη θεματικής της έκθεσηςΧρίστοςhttps://www.blogger.com/profile/09529389999753406407noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901448561063635748.post-72112493700350623462007-12-29T21:02:00.000+02:002007-12-29T21:02:00.000+02:00Η ιδέα συγκέντρωσης και έκθεσης των απαγορευμένων ...Η ιδέα συγκέντρωσης και έκθεσης των απαγορευμένων ερωτικών και αισθησιακών στην Εθνική Βιβλιοθήκη της Γαλλίας συζητιέται από τον προ προηγούμενο αιώνα, τον 19ο, και είναι ο Απολλιναίρ που συνέταξε τον κατάλογο με τον ομώνυμο τίτλο που χρησιμοποιεί η σημερινή έκθεση. Εντυπωσιακό πόσα χρόνια πήρε στα αλήθεια να αναδυθεί...Ellihttps://www.blogger.com/profile/13741039132959756143noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4901448561063635748.post-11777444049304382682007-12-28T11:09:00.000+02:002007-12-28T11:09:00.000+02:00Πέραν του μεγάλου θέματος της σχέσης του βιβλίου μ...Πέραν του μεγάλου θέματος της σχέσης του βιβλίου με τον ερωτισμό, τις ιδιαιτερότητες και τις φάσεις αυτής της σχέσης, αλλά και την επίδραση που ασκήθηκε σε αυτή τη σχέση από άλλα μέσα, όπως ο κινηματογράφος, ο τύπος, η τηλεόραση, η φωτογραφία και το διαδίκτυο, πιστεύω πως ένα δεύτερο σημείο στο οποίο μπορούμε να εστιάσουμε, είναι η λογική των θεματικών εκθέσεων.<BR/><BR/>Πρακτική που αναδεικνύει το υλικό, προκαλεί συζητήσεις και διάλογο γι'αυτό, διαχειρίζεται επικοινωνιακά την προσέλκυση του κοινού, αναθερμαίνει το ενδιαφέρον και την επισκεψιμότητα ή χρήση, σηματοδοτεί τη σχέση μας συν τω χρόνω με το θέμα που κάθε φορά επιλέγεται.<BR/><BR/>Το δυστύχημα για εμάς, τις βιβλιοθήκες και τα μουσεία μας, είναι ότι αυτή η σαφώς κοστοβόρα πρακτική είναι σπάνια, αν όχι άγνωστη. Οι αιτίες πολλές και ποικίλες. Άρχει ωστόσο μία: δεν αντολαμβανόμαστε την αξία και τη χρησιμότητα του πολιτιστικού αγαθού που διαχειριζόμαστεΓιώργος Κατσαμάκηςhttps://www.blogger.com/profile/02469580030887410045noreply@blogger.com